Branding Strategy

  • Brand strategy - defining brand values, mission and vision
  • Brandbook - logo design, primary and secondary brand colors, packaging design, business card design, Email signature
  • Creating a unique brand and visual identity


ბრენდინგი ბაზარზე ორგანიზაციის ძლიერი პოზიციონირების განსასაზღვრად უმნიშვნელოვანესი ელემენტია, რომელიც გულისხმობს ორგანიზაციის ინდივიდუალური, სხვებისგან განმასხვავებელი მახასიათებლების განსაზღვრას და ბაზრის მოთხოვნას შორის იმ თანხვედრის მოძებნას, რომელიც კომპანიის სტრატეგიულ უპირატესობად შეიძლება იქცეს. ბრენდის იდენტობის ჩამოყალიბება საკვანძო ელემენტია იმისათვის, რომ მომხმარებლისთვის ბრენდი გამორჩეული გახდეს. სწორად ჩამოყალიბებული ბრენდინგი ზრდის კომპანიის ღირებულებას და გვაძლევს მიმართულებებს, რომელიც უმნიშვნელოვანესია სამოქმედო და საკომუნიკაციო სტრატეგიის ჩამოყალიბებაში გაყიდვების, მარკეტინგის, ორგანიზაციის შიდა კომუნიკაციის დასაგეგმად.

Branding service provides the process of creating the unique image and identity of a company, product, or service. It consists of all the components that influence how a brand is perceived, including its name, logo, colors, typography, font, and overall identity.

The purpose of branding is to develop a distinctive and alluring brand that connects with consumers, inspires trust, and forges lasting relationships with them. 

Follow us: